Neoh

Alla inlägg under april 2014

Av Josefin - 30 april 2014 08:36

Idag är jag en trött mamma, Neoh har legat och slått i vaggan hela natten känns det som, undrar om han drömmer? Menen han sover ju bra de flesta nätterna iaf :)

Idag ska Neoh och jag försöka göra lite nytta, städa av lite, gå och handla och så baka lite.

Ikväll kommer Sanna, Daniel och Teodor <3

Av Josefin - 29 april 2014 13:11

När Neoh var ungefär en månad började han vägra sova vissa tider på dygnet vilket resulterade i att han vart så grymt övertrött och ledsen, vid ett tillfälle testade vi att lägga snutten över ansiktet på honom (hade läst om andra bebisar som gillade det) och då somnade han, sen dess har han sovit med snutten över ansiktet i princip jämt och jag har inte riktigt gillat det då det ser lite läskligt ut och jag vill gärna se ansiktet på honom.

Jag har därför försökt plocka bort snutten när han somnat men då har han oftast vaknat. Men idag har han ändrat sig och ska absolut inte sova med snutten så nu kan jag kika på honom hur mycket jag vill :D

Av Josefin - 29 april 2014 09:18

För snart ett år sen satt vi på sjukhuset i Motala och skulle påbörja en utredning om ofrivillig barnlöshet, efter att ha försökt i 15 månader orkade jag inte hoppas mer, det var dags att få reda på vad problemet var och mycket skulle utredas innan vi skulle få hjälp, blodprov, ultraljud, spermaprov osv.

Samma dag som vi skulle dra igång alltihop tog jag ett grav-test, som jag gjort varje månad det senaste året och det var positivt!!

Du låg redan i mammas mage när vi satt där på sjukhuset, tänk om vi vetat!

Nu är du 12 veckor min lilla prins, på torsdag blir du 3 månader! Mamma och pappa älskar dig så ofantligt mycket, tack för att just du kom till oss <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Här skriver jag, mamman om det mesta som händer i vår prins liv och lite annat med.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards